یو پی اس مخصوص دوربین مداربسته

    نوسان برق خسارتی چند صد میلیونی به بار آورد!!!77093752

    هر روز شاهد اخباری این چنین از بوجود آمدن خسارت هایی سهمگین برای هموطنان عزیزمان می باشیم، به طوری که ممکن است آینده کسب و کارشان را برای همیشه به نابودی بکشاند. اما بسیاری از مدیران آینده نگر و صاحبان کسب و کار دور اندیش با تجهیز دوربین های مداربسته خود به یک سیستم حفاظتی مناسب یعنی یک منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) مخصوص دوربین های مداربسته، آینده تصاویر و سلامت دوربین های خود را برای همیشه تضمین می نمایند. دوربین های امنیتی وDVR ها ابزارهای حیاتی برای حفاظت از کسب و کارها هستند. فرقی ندارد که یک کسب و کار دارای 4 دوربین باشد یا 400 دوربین ، اگردستگاه ها به صورت کامل محافظت نشوند نسبت به نوسانات الکتریکی آسیب پذیر یا در هنگام قطع برق غیر قابل استفاده خواهند شد.

    DVR

    درست مثل هر دستگاه الکترونیکی دیگر، دستگاه ضبط شبکه (NVR) و یا دستگاه ضبط ویدئویی دیجیتال (DVR) نمی تواند بدون برق به کار خود ادامه دهند و علاوه بر این در معرض قطعی، نوسان و اسپایک (شوک های عظیم) قرار می گیرند. برق به هر دلیلی که قطع شود عملکرد NVR یا DVR شما را متوقف خواهد کرد مگر اینکه برق کافی بوسیله یک دستگاه UPS تامین شود. برق مورد نیاز یک DVR می تواند توسط یک دستگاه یو پی اس مخصوص دوربین مداربسته به میزان دلخواه شما تامین شود.

    DVR هایی با ظرفیت بیشتر، به یو پی اس ای با توان بالاتر نیاز دارند، کمااینکه یو پی اس با توان بالاتر می تواند چند DVR را تحت پوشش قرار دهد. توصیه می شود که به هنگام تهیه DVR دوربین مداربسته، یو پی اسی با حداقل یک ساعت بک آپ(برق دهی باتری پشتیبان) تهیه شود، و بسیاری از کسب و کارها بهتر است 3 یا 4 ساعت بک آپ (برق دهی باتری پشتیبان) داشته باشند

    برق دهی طولانی

    تغذیه دوربین باید بوسیله یک UPS پشتیبانی شود. اگر چه بسیاری از منابع تغذیه دوربین ها یک باتری پشتیبان دارند اما خدماتی که یک UPS ارائه می دهد به مراتب بیشتر از داشتن یک باتری پشتیبان است.

    این خدمات شامل: محافظت در مقابل نوسانات و اسپایک ها(نقش استابلایزری) ، افت ولتاژ و قطع برق است. علاوه بر این، باتری داخلی در منبع تغذیه تنها چند دقیقه در مقابل قطع شدن برق، برق رسانی می کند، در حالی که یک UPS ، سیستم را برای مدت زمان طولانی تری روشن نگه می دارد با این مزیت که UPS به همراه باتری خارجی مدت زمان طولانی تری برق رسانی می کند.

    همیشه برق نیست !

      اما شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که وقتی همیشه برق شهری وجود دارد و قطعی برق آنچنانی نیست چه نیازی به استفاده از دستگاه برق اضطراری است!

      صاحب نظران و متخصصان فنی این حوزه عقیده ای متفاوت دارند و معتقدند که در طول روز نوسانات کم و زیادی در برق شهری مشاهده می شود و به علت حساسیت های بالای دوربین های مداربسته، این دستگاه ها در معرض خسارت های شدیدی قرار دارند. وجود خروجی های استابلایزر و همچنین فیلتر های خاص و منحصر به فردی که تکنولوژی آن تنها در اختیار ما می باشد باعث شده که این دستگاه کاملا در برابر نوسانات و قطعی برق ایزوله بوده و بدون هیج وقفه ای به کار خود ادامه دهند.

      از آنجا که تمامی دوربین های مداربسته نقش بسیار مهم و انکار ناپذیری در نظارت، حفاظت و سیستم های مانیتورینگ امنیتی دارند نادیده گرفتن آن ریسک بالا و خطرات جبران ناپذیری را به وجود می آورد و ضرورت بیش از پیش استفاده از یو پی اس های مخصوص دوربین های مدار بسته را نشان می دهد.

      021-77093752

      09199195117



برچسب ها: يو پي اس , يو پي اس خارجي , يو پي اس آلماني , يو پي اس ايتاليايي , يو پي اس تايواني , يو پي اس زينر , يو پي اس مولر , يو پي اس پيلر , يو پي اس ايتون , يو پي اس بوري , ,
[ بازدید : 1120 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 14 تير 1395 ] [ 16:27 ] [ zeinali ]